marți, 19 octombrie 2010

Produse pe care vi le recomand ;x

Hey ! O sa va recomand cateva produse cosmetice , kre dp parerea mea merita :x



Trusa machiaj Profesional 120 culori. Mi se pare cea m-ai buna trusa make-up :x
Trusa contine 18 pensule din par natural.Pensulele au marimi cuprinse intre 18 - 22 cm.
 Avon - Mascara Supershock. Si pe asta il iubeesc :x


Tratament pt unghii . Mi l-am luat din brosura trecuta si e supeer bun :x plus k unghiile sunt mai tari , nu se mai rup asha usor . 


Eu mi-am luat samponul si sprayul , desi nu il folosesc de foarte mult timp am inceput sa vad o imbunatatire.
Rolul lor : regenerare , intareste parul , reduce despicarea ,hraneste , stimuleaza , lasa parului un aspect sanatos.


   Folosesc pentru ten : Crema de fata Dry Skin SOS ( avon )
                                                        Crema  de fata cu miere si ulei de migdale
                                                        Crema de fata cu extract de arbore de ceai si castravete 
                                                        Gel de curatare / lotiune tonica cu extract de ceai verde si frunze de maslin
Toate 4 sunt supeeerr buneeee :x. Vi le recomand cu incredere  !!!


             Pt intrebari sau sugestii g.abryelle@yahoo.com
                                  Va pup :* !


                                                                                                                                                                                                                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu